Butoane de apelare

Syscall ST-500

Syscall ST-500

ST-500 cu două sau trei butoane este special conceput pentru a fi utilizat în depozite sau fabrici. Fiecare buton poate fi înregistrat în mod independent. Compatibil cu sistemul de apelare, sistem pager și sistem de paging direct. Antena externă îmbunătățește funcționalitatea chiar și la distanțe mari, cum ar fi depozitele, producție sau comerț cu amănuntul la scară largă.

Syscall ST-800

Syscall ST-800

Butonul de apelare ST-800 de la Syscall este un transmițător de date pentru chelneri, cu o îmbunătățire a designului și extindere a capacității wireless. Este conceput special pentru pager directe și compatibile cu toate receptoarele Syscall. Dispune de antenă încorporată și baterie DC 3V. Creat special pentru restaurante, cafenele, pentru a reduce costurile de personal și a îmbunătăți eficiența muncii.

Syscall ST-200

Syscall ST-200

Butonul de apel ST-200 de la Syscall reprezintă un dispozitiv indispensabil pentru o cafenea, restaurant sau bar. Butonul care este instalat pe masa de servire, este comod de utilizat, solicitând asistența necesară oricând. Designul acestuia îi permite să se încadreze în orice locație comercială. Siguranța deservirii la cel mai înalt nivel vă poate fi garantată prin creșterea satisfacției clientului și îmbunătățirea eficienței de lucru.

Syscall ST-100

Syscall ST-100

ST-100 reprezintă un buton care se utilizează în restaurante, cafenele, pizzerii pentru a face o solicitare către operator. Dispozitivul rezistent la apă, se potrivește perfect și pentru terase în aer liber. De fiecare dată când clienții au nevoie de asistență, acestea pot apăsa butonul de apel Syscall. Serverele recepționează informația și cunosc unitatea care a solicitat asistență.

Syscall ST-800-3B

Syscall ST-800-3B

Butonul de apel ST-800-3B are trei functii de apelare (”apelează”, ”nota de plată” și ”anulare”). Butonul are nevoie doar de o baterie foarte mică CR2025. Prin intermediul acestui dispozitiv crește satisfacția clienților și se reduc costurile de personal. Cu ajutorul celor trei butoane, dispozitivul poate fi utilizat si de către persoane care nu știu cum să-l folosească.

Syscall ST-900

Syscall ST-900

Buton de apelare chelneri impermeabil, potrivit pentru medii în aer liber. Ori de câte ori clienții au nevoie de asistență, aceștia pot apăsa butonul de apel pentru servicii. Serverele vor ști care mese necesită ajutor. Cu ajutorul sistemelor de apelare chelneri, îmbunătățiți calitatea serviciilor și creșteți eficiența afacerii Dvs.