Implementarea rândului electronic la Apă-Canal Chișinău

Întreprinderea comunală ”Apă-Canal Chișinău” a deschis ușile unui nou oficiu dotat cu cele mai performante tehnologii informaționale pentru deservirea rapidă a clienților. În luna februarie curent a fost implementat sistemul electronic de gestionare a rândului în incinta locație cu 11 ghișee. Sistemul a fost asigurat de compania Melitax Grup. De asemenea, au fost instalate 3 case dotate cu MCC Tremol FP15-KL, scanere pentru coduri de bare Honeyell Voyager 1200G, mașini de numărat bancnote NexBill KL-2000 și detectoare de valută PRO 12 LPM.

Sistemul de gestionare a rândului electronic administrează în mod eficient timpul de așteptare a clienților la ghișeu. Astfel ei știu că există o regulă clară după care sunt deserviți ”primul venit, primul servit” iar timpul de așteptare va fi redus.

Directorul general al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”, Valeriu Meșca, a menționat: ,, Compania S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” a implementat un sistem complex și eficient, o structură specializată în relații publice, care va sta la dispoziția tuturor celor care au nevoie de informații sau de consultații”.

Sistemul de gestionare funcționează conform ticketelor înregistrate la terminal și deservite conform numărului preluat. Clienții sunt chemați la ghișeu prin semnal sonor cât și vizual prin display LCD, de fiecare dată când casierul apasă butonul ”următorul”.

Acest sistem permite gestionarea corectă și rapidă, excluzând potențialele păreri de ”rând greșit” de la client. Sistemul electronic de gestionare a rândului s-a dovedit a fi o modalitate eficientă de deservire a clieților, care nu doar crește viteza de deservire dar și eficiența personalului.

Avantajele sistemului electronic:

  • Profitabilitate. Rândul organizat determină clienții să aibă o experiență plăcută.
  • Reduce timpul de așteptare. Direcționarea rapidăa clienților la serviciile corecte încă de la terminalul de eliberare a tichetelor accelerează viteza de deservire și eficiența.
  • Eficiența personalului. Sistemele automate asigură că personalul utilizează timpul rațional, iar deservirea are loc constant. De asemenea, vă ajută să planificați lucrul ieficient și numărul de angajați optim pentru deservire în timp util.

Sistemul de gestionare a rândului electronic  este o tehnologie relativ nouă pe piața Republicii Moldova, de aceea dacă sunteți interesați să aflați mai multe detalii, ne puteți contacta la 022 90 90 50.