Symphony Retail

Introducere Symphony RetailAI

Symphony RetailAI este compania cu cea mai rapidă creștere în sectorul soluțiilor AI (Artificial intelligence) și lider mondial în furnizarea platformelor și soluțiilor orientate către clienți, care duc la dezvoltarea retail-ului, de la marketing personalizat, merchandising, management de categorii, la operațiuni de retail și logistică.

Capacitatea tehnologică de a oferi soluții reale, cu luarea deciziilor și informare, a ajuns la o etapă foarte avansată. SymphonyAI este un grup de companii care oferă soluții ce contribuie la dezvoltarea întreprinderilor prin creșterea veniturilor și a excelenței operaționale, atât pentru retail, asistență medicală, medii industriale, cât și în finanțe, IT.  

Symphony Retail Solution este compania care propune soluții de optimizare și îmbunătățire a experienței de cumpărare a clientului având la bază 2 diviziuni: Retail Solutions și Customer Intelligence.

Retail Solutions

Retail Solutions este platforma software care optimizează și unifică procesele de vânzare cu amănuntul, managementul mărfurilor, operațiunilor din lanțul de aprovizionare.

În comerțul cu amănuntul, fiecare business este diferit. Pentru a face față concurenței, comercianții trebuie să fie agili și capabili să răspundă rapid. Unii colaborează cu mai multe branduri, francize și operațiuni en-gros de la multiple magazine, din mai multe regiuni geografice. Retail Solutions optimizează operațiunile, reduc costurile de deservire și oferă un control unic și vizibilitate pe o platformă integrată, în fiecare magazin, depozit sau rețea. Actualitatea datelor în timp real pot crește eficiența întregului sistem operațional, îmbunătățind productivitatea angajaților și oferind experiențe pozitive clienților. Retail Solutions a oferit rezultate pentru cele mai recunoscute mărci timp de 30 ani, în peste 70 țări, deținând 15 din primii 25 de comercianți cu amănuntul la nivel global, dând posibilitatea, de a oferi clienților valoare adăugată, confort mai mare și o alegere bună.

 

 

Marketing Managers. Oferiți clienților posibilitatea de a alege calea personalizată pentru a crește vizitele și a mări coșurile.

Category Managers. Planificați, optimizați și executați categoria DSMP care oferă căi exacte de creștere și marje de vânzări.

Store Management. Creșterea vânzărilor în magazine prin optimizarea spațiului pentru categorii, îmbunătățirea eficienței magazinului și colaborarea cu sediul central.

Supply Chain Managers. Optimizați disponibilitatea produselor pentru a reduce stocurile, stocurile excesive și a reduce costurile pentru deservire.

Customer Intelligence

Customer Intelligence – reinventează comerțul cu amănuntul în relația cu clientul, în scopul creșterii vânzărilor, profiturilor, eficientizării activităților promotorilor și distribuitorilor.

Customer Intelligence oferă soluții și informații inteligente în peste 70 țări, pentru ca administratorii de afaceri să depășească obiectivele de creștere financiară și loializare a clienților. Soluțiile Customer Intelligence sunt concentrate pe consumator: în fidelizarea clienților existenți și atragerea celor potențiali.

Account Managers. Creșteți marca prin colaborarea cu comercianții cu amănuntul cu privire la tendințe, merchandising, prețuri și promoții.

Category Managers. Vizualizați eficacitatea în rândul clienților, planificați strategii pentru categorii și dezvoltați sortimente bazate pe spațiu.

Brand Managers. Accesați informații profunde ale consumatorilor cu privire la afinitățile, loialitățile și intențiile de cumpărare pentru a stimula inovația produselor

Marketing Managers. Înțelegeți eficiența canalelor media și cum să ajungeți la segmentele de consumatori prin cele mai bune modalități.

 

Progresul Customer Relationship Management – CRM a suferit schimbări uriașe în ultimul timp. Acest lucru crează avantaje considerabile atât pentru client, dar și pentru prestator.

Scopul CRM este să poată coordona și să vizeze targetul exact, indiferent unde se află clientul. De asemenea sistemul trebuie să fie suficient de flexibil pentru a se adapta atât la condițiile actuale cât și la cele viitoare.

CRM încorporează 5 procese majore:

  •  Loialitatea
  •  Vânzările
  •  Oferte în timp real
  •  Analiza consumatorului
  •  Gestionarea proceselor

Prin urmare dacă vă doriți un soft cu multiple module complexe, urmată de performanțe în operațiunile de vânzare, ne puteți contacta la 022 90 90 50 și beneficiați de consultare, informare și suport în implimentarea soft-ului pentru compania Dvs.